Detaylar, Kurgu ve diş eti kanaması nasıl önlenir

mehtap Slm hocam dü gundur disim agriyor 20 lik disim cikmis fakat agzimdaa dert var yirtik seklinde ve disin cikan yerindede vaf yumuşak siskinlik ne yapmaliyim

Uzman doktor Ne devir çekildi ? henüz yeni çekildi ise bir müddet zorlanmalar olucaktır. Elan sonrasında geçer.

funda İyi gunler hocam benim sorunum elan onceden kanal yaptirdigim disimin etinin sismesi ne yapmaliyim bu hâl da henüz oncede olmustu antibiyotik kullandim duzeldi simdi tekrar kizariklik var

18 yaşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şaksiyonlik vardı. İlhablı dişe kanal tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, yok bir şey olmaz dedi, kanal tedavisine mebdeladı, 15dk. sonrasında kızım bağırıp ağlamaya kelleladı, duyum yitimi evetğu halde iltihablı nahiye uyuşmamış basıcı, az buçuk elan devam etti ve bulaşıcı dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi geçişsiz dedi.

Spesiyalist doktor Olur dertlar mümkün. Diş iltihabı demeden önce görülmesi gerek fakat diş iltihabı olma yüzdesi çok fazladır. Mutlaka diş hekiminize çıbanvurunuz.

Mütehassıs doktor Kanal tedavisi olmalısınız. Eğer kök bölgesinde hasar oluşmussa bu durumda doktorunuz çsavuşmak yerinde lakırtıır bu panoromik röntgen filmi ile görülebilir. Bu durumda da diş implant tedavisi ile suni bir kök uygulanarak namına bir diş kuruluşlır.

Yurtdisinda stajda oldugum icin sigortamin tedaviyi baştan sona karsiladigindan tehlikesiz degilim. Bu durumda kendi kendime sağaltım icin önerilerinizi paylasirsaniz cok kıvançlı olurum. tesekkürler

Mütehassıs hekim İyi günler, ünırım kök dişinden kastınız 20 yaş dişi (yani çenelerin en sonundaki 3. büyükazı dişiniz). Anladığım kadarıyla dişhekiminiz sorunun bu dişinizde olduğunu düşündüğü sinein dişinizi çekmiş. Anlamadığım, dava esasta bu dişten kaynaklanmıyor muymuş da şimdi gayrı bir dişinizi çekmeyi düşünüyor ya da dava olan dişiniz esasen 20 yaş dişiniz bileğil de elan öndeki büyübudalaı dişlerinizden biri ve hekiminiz o dişin yalnızca bir kökünü çıkarttı, şimdi ise mütebaki özge kökünü çıkartmayı düşünüyor – imdi tamamı çekilmiş olan dişin yerine de bir implant yerleştirecek (çünkü daha arkada olan 20 yaş dişleri alegori implant yerleştirmeye lüzumlu yoktur.)

Mahir doktor İltihaplanma elan bir tomar artmış Doktorunuzun vermiş olduğu daruları manzum bir şekilde kullanamya devam edin.

Spesiyalist hekim Yanındaki dişlerde apse olabilir. Vecalarınız karşı doktorunuza selen verdiğiniz mi ? En kesik sürede balkılarınızın niçin evetğu konusunda terapi olmanızı öneririm.

Mazhar Selam hocam kırılmış olan dişim apse yaptı doktora gittim antibiyotik tedavisi goruyorum ne hengâm gidip dişimi cekebiliim

Mütehassıs doktor Muhakkak yoklama edilmeli ve behemehâl amma mutlaka apse yapaan dişleriniz acil tedavi görmelidir. Bu hesap yayılacak ve kist oluşturacaktır. Münasebet bu derece boşlama ediyorsunuz.

Erkan yılmaz Merhaba hocam.gücenmiş bı dişim vardı nimsı yoktu agrı yaptı doktora gıttım no title agrıcenah dişe bısey yapamam dedı antıbıyotık kullandım sonra kırık kısımda kırıldı yalnızca kökünde kaldı çektirmeye gıtcektım yalnız apse yaptı.

Elif Selam ben Türkiye’bile matemıyorum bundan 5 kamer once çürük olan dişim kurtarıldı kanal tedavisi ve dolgusu konstrüksiyonldı . Suan dinlenme bağırsakin almanyadayım akılalmaz bir diş ağrısı çekiyorum ve ağzımda baska çürüklerde var ama Almanya’da ağrı sebebi ile doktora gittim müzelik dolgundan dolayı ağrı oluştuğunu sinirlerinin rast bir sekilde öldürülmediğini söylemiş oldu o toprak apse yapmış ilaç verdi ve dişin dibine ilaç yerleştirecek arızi dolgu yaptı ancak benim halen kafayı kayıt derecede bir balkım var kulağıma kursakıma ve tabma vuruyor ağrı yardımcı olun lütfen ne yapmam gerekiyor uygun mi bu vecalar hekim uygun oldugunu sabırlı olmam icap ettiğini söylemiş oldu ziyadesiyle şiddetli ağrım var bu normal mi gercekten cevap bekliyorum lütfen yardımcı olun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *